lørdag 10. september 2005

I dag..

I dag har jeg ikke skrevet noe rett og slett fordi det ikke har skjedd noe. I kveld er Per Inge hos oss og skal sove over her til i morgen siden Anne Jorunn har "party" hjemme, så han flyktet hit. Ellers har jeg funnet sangen To veidde av Dovre gruppa Ogobor. Digger den! Du kan laste den ned her. Hjemmesidene deres finne du her. Ellers har jeg ikke så mye mer å skrive i dag.
Jo, har en ting til å skrive. Har begynt å forske litt på Cisco 350`en som jeg kjøpte, men får ikke til å resete den på noen måte. Reset knappen kjennes rett og slett ut til å være borte og metoden for å resete den via seriell kabel funker av en eller annen grunn ikke. Har vært i kontakt med selgeren via mail, og han sier at om jeg ikke får reseta den så skal jeg få hevet kjøpet. Men håper jeg får den til, for det var et så bra kjøp. Har bestilt meg verktøy fra Clas Ohlson sånn at jeg skal få åpna den og sett hva som er skjedd med reset knappen.