mandag 2. januar 2006

Nyttår på Elverum

Har i nyttårshelga vært på Elverum hos Lina. Har hatt det kjempefint, bare elsker deg så utrolig høyt.. :) Jeg dro nedover fra Lom til Lillehammer med buss på fredag og så møtte søstera hennes og en veninne meg der så satt jeg på med de til Elverum, eller nærmere bestemt et sted utenfor Elverum som heter Hernes. Her har Lina en kjempefin leilighet for seg selv der jeg bodde mens jeg var der. På nyttårskvelden var vi hos foreldrene hennes og spiste middag der, vi hadde kalkun, gratinerte poteter og etterpå spiste vi is. Dro hjem igjen fra Lillehammer på søndag. Hadde en kjempefin tur så det blir nok ikke siste gangen...
I dag kom jeg til Bredebygden igjen og skal være her til torsdag. Begynner å bli litt lei av å være her så tenker jeg kommer til å ta litt lenger mellom oppholdene nå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Elsker deg like høyt kjære....
det var en utrolig fin helg, håper at vi får flere sånne helger sammen...

7:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home