onsdag 22. mars 2006

Virus virus virus

Usj, har fått virus på maskina hjemme. Det har klart å lure seg inn forbi Norton på en eller annen måte, ikke vet jeg hvordan. Deg kødda til sånn at Internett explorer tryna når jeg prøver å åpne favoritter. Klarte å få vekk viruset ved å legge inn AVG, Norton klarte jeg ikke å få oppdatere eller scanne etter virus med siden viruset sansyneligvis har ødelagt den. Men selv om jeg har fått fjernet viruset, har det ødelagt Windows Media player sånn at den nekter å starte. Har prøvd å reinstallere Media Player men det nekter å funke. Det ender nok opp med at jeg tar å reinstallerer hele maskinen i helga, noe som trengs, har ikke reinstallert den siden jeg fikk maskinen.
Ellers så har jeg hatt besøk av støttekontakten i kveld og vi har spilt Rummy og spist kyllingvinger og hvitløksbaguetter. Det var ganske godt og koselig. I dag har jeg forresten bare hatt halv dag på jobben siden arbeidslederen var syk.