onsdag 3. mai 2006

Ting og tang

For de som ikke har fått det med seg så er jeg på Bredebygden igjen for en uke. Skal hjem igjen fredag. Først i dag har jeg vært ute og gått fellestur bortover mot Sandbumoen. Etter det skulle jeg egentlig hatt besøk av dama, men hun kunne ikke komme fordi hun har blitt syk.. Savner henne veldi, så er bra at det ikke er så lenge til jeg skal og besøke henne.. I dag skulle vi egentlig på kinaresturangen her på Otta, men det ble ikke så jeg fant ut at jeg skulle gå alene. Fikk så lyst på kongereker i sur-søt saus så jeg gikk og spiste det. Etterpå gikk jeg meg en liten tur på Otta, var innom Elkjøp og kjøte spillet Battlefield 2, som jeg har tenkt på lenge.
Var også innom optikeren for å få vite hvor sterke briller jeg har, måtte ha det for legeatestten for førerkortet. Jeg oppga fødselsdatoen min og første som kom opp var et jentenavn, som er født på samme dag som meg(uten å nevne hvem..). Hun presterte å spørre om det var meg. Eh, nei, må da gå ann å tenke seg litt om? Ser jeg virkelig så ut som en jente?
Må til slutt også si a jeg savner dama mi utrolig mye, gleder meg veldi til jeg skal til henne igjen.