onsdag 5. juli 2006

Ting og tang

I dag har jeg først vært på kafe med støttekontakta mi. Vi var på Nordal og satt ute. Det var kjempevarmt. I kveld har jeg vært en tur i sentrum og henta en router jeg har kjøpt på QXL. Har kjøpt en Zyxel B-2000 V2 trådløs router som er en helt ypperlig boks. Vet ikke helt hva jeg skal med den, men... Fikk den for 100 kroner på QXL så det var ikke spesielt dyrt da.

Med det samme jeg var i sentrum har jeg tatt litt bilder fra sentrum og fra Presthaugen. Om du vil se bildene kan du gå hit. Er egentlig ganske fornøyd med bildene, spesielt med tanke på at de er tatt med mobilen.
På samme turen tok jeg med min Palm Tungsten C med wlan og wlan monitor og fant hele 12 tråløse nettverk. Av disse var 6 stk kryptert. Det ser ut til at det er bedriftene som har kryptert, og de private kjører ukryptert.