torsdag 12. oktober 2006

Hjemme igjen

Er nå tilbake på hybelen i Lom. Da jeg nettop har dratt fra Bredebygden så ringte de fra Bredebygden og sa at det var kommet blomster til meg. Jeg stoppa ved gamle biltilsynet på Otta og så kom de og leverte blomsterene der. Det var 3 kjempefine roser fra en veldi søt jente! :) Tusen takk!
Har også ringt NAV i dag for å få klarhet i hvorfor jeg bare har fått halv sum utbetalt i attføring for de to siste ukene. Ringte først til Otta, men der var det ikke svar. Jeg ringte så til Lom og der sa de at det var stoppet og måtte fornyes. Fikk beskjed om å ringe til Skjåk, siden hun som var der viste mer om saken. Hun sa at det var bare på grunn av overgangen fra Aetat til NAV, og at jeg sansyneligvis fikk resten av pengene neste onsdag. Håper det stemmer.
Ellers når jeg kom på hybelen og skulle koble opp ADSL modemet igjen så ville det ikke koble seg opp mot sentralen. DSL lampa på modemet bare sto å blinka. Jeg prøvde også med et annet modem og kabel med samme resultat. Noe er galt, så jeg ringte Telenor og de feilmeldte linjen. Skulle rettes innen klokka 20:00 i morgen kveld. Begynner å bli lei av alle problemene med linja her nå.