lørdag 6. oktober 2007

Har vært hjemme en tur

I kveld har jeg vært hjemme en tur og spist middag. Vi hadde potetgrøt, noe som jeg ikke har spist på over et år nå. Kjempegodt! Må lære meg å lage det selv. Ellers hjemme så har jeg sittet litt på pc`en og spilt litt TFC, har ikke kraftig nok maskin på hybelen nå til å spille det så er gøy å ta en omgang igjen. Angående nye laptopen så har de sett på den, og sansyneligvis funnet feilen for de har bestilt deler og de skal komme på 12 dager. Så da er det nok sikkert ikke så veldi mange ukene før jeg får den tilbake. Har spurt en ny jente om hun vil være støttekontakt for meg i dag, så da venter jeg spent på svar. Hadde vært så godt å hatt noen å funnet på ting sammen med. I samme slengen kan jeg nevne at Synne Marita er hjemme en tur og jeg skal treffe henne på mandag. Koselig at hun vil møte meg igjen selv om hun ikke er støttekontakt lenger.