lørdag 3. mai 2008

Ny MP3 spiller

I går fikk jeg pakken med den nye mp3 spilleren jeg har bestilt meg, en Creative Zen Stone. Den funger veldi fint og har mye bedre lyd enn min gamle, og ikke minst bedre plass, hele 1 GB å flylle opp med kvalitetsmusikk. Har bare fylt opp ca. halvparten enda, så da har jeg nok å høre på en stund. Mye for pengene er det i allefall, koster jo bare 249 kroner på Komplett. Et bra kjøp.
Ellers har jeg ikke så mye nytt å fortelle fra her, i dag er det folk ute her som driver og maler verandaen og det andre huset her. I kveld får jeg besøk av fattern, vi skal prøve å bytte antennekabel for å se om det er det som er problemet med digitalboksen min. Den hakker veldi, selv om det har vært noe bedre en stund nå etter at jeg byttet med de hjemme, men for noen dager siden begynte det å hakke igjen og i dag er den helt håpløs. Får håpe det hjelper med ny kabel.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takk for bra artikkel om wlan på hjemmesiden din. Fikk laget meg en cantenne av denne typen, den fungerer perfekt :)

Tor Erik Sire
Trondheim

6:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home