fredag 6. januar 2006

Liten oppdatering

Har ikke skjedd så veldi mye i det siste men skriver litt likevel. På torsdag kom jeg tilbake fra Bredebygden. Har vært på hybelen fra i går til i dag. I kveld var jeg tenkt på å dra på gruppemøte i radioamatørgruppa men ble ikke noe av, var litt utslitt og sånn så tenkte jeg skulle holde meg hjemme i steden og mekke litt på et lite prosjekt jeg driver med. Det er nå bestemt at jeg skal være to uker hjemme og en uke på Bredebygden i steden. Synes dette er bra for jeg begynner å kjede meg så veldi der. Ellers så har jeg tenkt meg til Lina igjen helga 20-22 eller 27-29. Er ikke sikker på hvilken helg det blir enda, men jeg lengter så etter henne at jeg vil besøke henne så fort som mulig..

1 Comments:

Blogger Torill Jørgensen Frøise said...

kjempebra å høre at du hadde det bra hos Lina..du fortjener det! :) Håper det ikke blir alt for lenge til vi sees igjen, kanskje du kunne kommet til Oslo når jeg får leiligheta mi,feks? Snakkes nok på msn, bro! :D

1:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home