tirsdag 28. mars 2006

Dagen i dag

I dag tidlig var jeg hos psykiatrisk sykepleier her i Lom og hadde samtale med henne. Det var egentlig ganske greit, fikk tatt opp noen ting som opptar meg for tiden, ensomheten. Ja, jeg er ensom, lengter etter noen å kunne dele litt mer tid med, altså en venn. Det er min største drøm å kunne få noen å kunne være litt sammen med.

I kveld har jeg vært ute med støttakontakten, vi var på kafe og snakka og sånn. Var egentlig ganske greit å komme seg ut litt. Var innom postkontoret og henta en pakke med en router som jeg har bestilt, en Zyxel Prestige 324. Fikk den billig på QXL for kroner 200. Dette er et meget bra kjøp, da denne routeren ny koster over 1000 kroner. Dette er en litt mer avansert bredbåndsrouter, som er knallstabil og har funksjoner som en vanlig billig bredåndsrouter ikke har. Routeren ser helt ny ut og skulle ikke tro den var brukt. Tenkte å sette den opp her på hybelen i steden for SpeedTouchen jeg har i dag.