onsdag 10. mai 2006

Dagen i dag

I dag hatt jeg fri fra jobben så jeg sov lenge. Har vært på kjøretime, har hatt test-time i dag noe som ikke gikk så veldi bra. Strøk i allefall. Har nok sammenheng med at jeg ikke er i form psykisk. Så jeg skal ha to kjøretimer til før jeg kjører opp, en på fredag og en på mandag.
Nå i kveld har jeg vært ute med støttekontakten og gått en tur. Vi gikk oppover mot Tronoberget. Det gikk egentlig ganske bra, selv om jeg ikke er i så bra psykisk form er den fysiske formen overaskende bra synes i allefall jeg. Dessuten er jeg kvitt hosten nå og det er jo godt!
Skulle egentlig til dama i helga men klarer ikke fordi jeg ikke er bra psykisk. Må bare si til deg om du leser dette at jeg veldi gjerne kunne kommet, men er ikke så lett å reise så langt med buss når en ikke er i form psykisk. Savner deg veldi og elsker deg! Er lei meg for at jeg ikke kunne komme i helga.