torsdag 13. juli 2006

Ting og tang

I går kom Elin og Mina til oss, det var gøy å se dem igjen, men får ikke sett dem så mye for jeg drar til dama på mandag og skal være der i to uker (Gleder meg..). Dama kommer også oppover en tur i morgen og skal overnatte til lørdag. Det skal bli bra.. I dag har jeg vært og sett på bilen vi sansyneligvis skal kjøpe hjemme som jeg kommer til å bruke for det meste. Du kan se et bilde av den her. Det er en Hyundai Accent 1996 modell. Skal bli godt å få egen bil og komme seg dit en vil.

Kan også nevne at for noen dager siden fant jeg ut at den nye mobilen min støttet mobil-tv sånn at jeg kan se tv på mobilen. Det fungerer overaskende bra over EDGE selv om det er litt hakking nå og da. Var ikke klar over at mobil-tv en gang fungerte over EDGE, men det gjør det vist.