tirsdag 17. oktober 2006

Internett er oppe igjen

I dag har internett linja mi på hybelen min av en eller annen merkelig grunn kommet opp igjen. Skal få besøk av montør her i morgen som skulle feilsøke på linjen, men jeg lar han komme likevel selv om linjen fungerer. Vil jo vite om de har gjort noe, eller om de i det heletatt vet hva feilen var. Begynner å bli litt lei av problemer med linja nå.
Ellers i dag har jeg vært på jobb, og gjort meg ferdig med en multimedia pc vi skal selge. Lekkert kabinett med fjernkontroll, display og Windows Media Center. Til og med skjermkort med HDMI utgang, så den er fult utstyrt. Etter det i dag har jeg begynt å knekke opp noe braketter som vi skal levere ganske mange tusen av så det har vi nok jobb med en stund. Nå i kveld tar jeg det bare med ro på hybelen, blir godt med en fridag i morgen. Fikk forresten en CD av Knut i dag med kart over norge i 1:50000 målestokk for OziExplorer, noe jeg har letet lenge etter. Er kjekt å ha gode kart. Fikk også en ram brikke av han som jeg skal montere i serveren min hjemme, hybel-pc.
På slutten av dagen i dag hadde vi en liten ekstra pause for å feire bursdagen til meg og Knut. Vi har begge bursdag i oktober. Vi spiste kaker, og drakk brus/kaffe og fikk begge hver vår blomst av Anne-Lise som gratulasjon på bursdagen. Koselig!