tirsdag 19. desember 2006

Dagen i dag

I dag har jeg gjort litt forskjellig. Var først på jobb en tur, men gjorde ikke så veldi mye i dag siden vi skulle ha julebord på Nordal i dag. Det var koselig, med masse god og tradisjonell julemat. Før det var jeg på ansvarsgruppemøte. Det ble tatt opp litt forskjellige saker, men ikke det viktigeste, nemmelig ensomheten. Det ble knapt nevnt med et ord selv om de vet at det er det jeg sliter med. Dårlig synes nå jeg. Ville ikke si fra selv heller, vil ikke mase om det, men... Er lei av å være ensom. Gleder meg til Synne Marita kommer tilbake ved jul.
Etter julebordet var jeg en tur på Kiwi og leverte pakken med julegaver til Lina og familien. Fikk også to julegaver på j0bb i dag, en fra Giax og en fra Anni Venke. Koselig.
Det holder også på å bli vår igjen i Lom, nå er det 4,8 varmegrader, så nå begynner det å bli ganske glatt ute. Ser ikke ut til at vi får noen hvit jul i år.