tirsdag 5. desember 2006

På Bredebygden igjen

I går kom jeg til Bredebygden igjen. Kom litt sent, for jeg var litt trøtt på morgenen, og så fikk jeg ikke start på bilen, så jeg måtte ha hjelp med startkabeler. Tror at batteriet begynner å bli utslitt eller noe. I dag har jeg hat samtale med psykiateren, han har vært borte en stund nå så er lenge siden jeg har snakket med han. Er litt deprimert for tiden, så det er mulig jeg blir her noen dager ekstra for å komme meg igjen. I kveld er det hyggekveld her, vet ikke helt hva vi skal gjøre, men håper vi skal finne på noe.
Har fått et merkelig problem med MSN her. Jeg klarer ikke å logge meg på. Når jeg prøver å logge meg på, logger den seg bare av igjen med en gang. Merkelig. Er nok noe med oppkoblinga via mobil her, for når jeg kjører alt over VPN nettet og bruker linjen hjemme så fungerer det helt fint. Er også bare kontoen min som ikke fungerer, en annen @hotmail.com konto jeg bruker fungerer helt fint. Skal forske litt mer på det i kveld tenkte jeg.