torsdag 16. november 2006

Hjemme en tur

Er i kveld hjemme en tur, skal ta en dusj og sånn før jeg drar tilbake til hybelen. I dag har jeg hatt møte med Torleif, Anne-Lise og en fra Aetat, siden jeg skal over på Arbeid med bistand igjen, og ikke VTA. Skal fortsette å jobbe på Giax som vanlig, så det blir ikke noen store endringer. I morgen drar jeg til Elverum igjen, skal besøke dama og være med henne på julebord i Foreningen for muskelsyke på Gjøvik. Det blir gøy.
Ellers i kveld så har jeg lastet ned et program som heter Second Life, som ser veldi spennende ut. Det er en 3D verden på internett på samme måte som Active Worlds, men det virker til å være noe mer avansert, og mye større. Har ikke fått utforsket det så mye enda, men det ser spennende ut. Det virker ikke helt stabilt, har krasja to ganger på maskinen min her hjemme, og på laptopen min ville det ikke kjøre helt perfekt.