mandag 30. oktober 2006

Problemer både her og der

I dag har jeg vært hjemme fra jobb, har hatt veldi vondt i ryggen og nakken. Var bedre nå i kveld, så jeg var ute og måka snø (har kommet en del snø her), men det burde jeg nok ikke gjort, for ble værre av det. Nå i kveld har jeg tatt meg en tur hjem til foreldrene mine. Kjørte min første tur på ordentlig vinterføre, og det gikk egentlig ganske greit, selv om det var litt uvant.
Har fått mail fra Bluecom angående den ustabile linjen her hjemme. De påstår at det er problemer met mitt utstyr, noe jeg ikke kan forstå. De skulle sende nytt modem, men det vil nok ikke hjelpe stort. Snakket med Øystein Garmo på msn her nå i kveld, og han sier det er noe problemer med sentralen her, og at dette skulle bli rettet 1. november. Hvorfor forteller ikke Bluecom sånn til meg i steden for å legge skylden på utstyret mitt? Kunne spart dem for et modem til og med.