lørdag 28. oktober 2006

Ikke i form i dag

I natt har jeg sovet veldi dårlig, har hatt vondt i hodet og nakken. Hodet er bedre nå, men nakken er ikke akkuratt god, gjør vondt å røre på den. Jeg er også litt slapp og sånn, i tillegg til at jeg er litt deprimert, så det er ikke greit. Får håpe nakken blir bedre etterhvert da. Sto ikke opp før ved 3 tida i dag.
Ellers så er det ganske kaldt ute i dag, tidligere i kveld var det nede på -6,4 grader, så nå kan vi vel si at vinteren er på vei. Er helt klart ute, så er nok høytrykk. All snøen som kom er forresten nesten borte, etter at det var ganske bra vær i går. Får holde seg inne og skru alle ovnene på fult. Jeg fikk invitasjon til Laila i morgen, skal dit og spise pizza, og det blir jo koselig.
Har ellers lagt inn Steam for å spille litt TFC på den nye laptopen min og det går helt fint å spille. Prøvde med 3Dmark05 her en dag, og det gikk helt elendig, så hadde ikke så stor tro på at TFC skulle fungere bra, men det går glatt og fint.