onsdag 25. oktober 2006

Den nye laptopen

I dag har jeg vært og henta den nye laptopen, og den ser ut til å fungere meget bra. Er rask og god og arbeide med. Blir gøy å kunne gjøre ting jeg ikke kunne gjøre på gamle laptopen. Web-kameraet somer integrert gir ganske bra kvalitet, selv om ikke er store saken. Med maskinen fulgte det med en bæreveske som ser ut til å være helt ok. Har i dag drevet og flyttet over ting fra gamle maskinen til den nye, og det er ganske mye jobb når jeg har så mye ting og tang. Får ta det litt etterhvert.
Fikk telefon fra klasseforstanderen min fra 1-6 klasse i dag, hun ville ha hjelp til å bestille bredbånd. Hun skulle ringe meg igjen om hun trengte hjelp etter innstalasjonen. Nå tenkte jeg at jeg skulle se på en film på DVD, The Island. Har sett den før på kino, og det er en utrolig bra film.