søndag 12. november 2006

Søndag...

I dag har jeg først vært en tur i Duvdalen og henta utstyret for det trådløse nettet jeg skal sette opp der. Det er 2 stk. 3Com accesspunkt, en i hvert hus. Har i kveld konfigurert dem, og fant ut at jeg måtte sette opp ene sin AP og andre som repeater. Dokumentasjon for boksene var det lite med, men det var ganske greit å finne ut av det likevel. Boksene virker stabile og fine, men må desverre restartes for nesten alt av konfigurasjon. Er ikke mye avanserte instillinger, men det er det mest nødvendige. Savner signalstyrke måler for repeater modus, det har vært veldi kjekt.
Ellers i dag så har jeg vært hjemme og feiret farsdag, Laila og ungene har vært her og de har laget lasagne, og den var kjempegod. Nå i kveld tenkte jeg at jeg skulle ta en dusj før jeg dro tilbake på hybelen. Skal se Fox Grønland i kveld tenkte jeg, det er en av de beste norske seriene som finnes! Synn det er så sent.