lørdag 2. desember 2006

Helg..

I kveld har jeg vært en tur hos Laila og spist kaker og sånn. Koselig å komme seg ut en tur, men nå sitter jeg på hybelen og er veldi ensom og deppa. Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne dele litt tid med... Er ganske trist å være så alene alltid. :( Men jeg klarer meg nok i kveld også som før. Har ikke fått spist middag enda, men tenkte jeg skulle lage meg fiskekaker til kveldsmat da. Ellers ikke noe nytt her. Må legge ut noen bilder fra radioamatørmøtet i går kveld tenker jeg.
Fikk kort fra Synne Marita i dag som er i Peru. Koselig å høre fra henne, savner henne veldi.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hei kjære.
jeg sitter her litt ensom jeg også... har jo en flust med assistenter jeg da, men hadde vært bedre om du og jeg var sammen å kunne gjøre ting..

synd jeg bor såå langt unna, dårlig samvittighet for det...
unnskyld.

*kysse hett med kjæresten min*

4:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home