fredag 24. november 2006

Jeg vant!

Satt i kveld og hørte på God efta gudbrandsdal på Radio Gudbrandsdal, og de hadde konkuranse. Spørsmålet var hvor mange spillere det er på et lag i volleyball. Jeg trodde først det var 5, men det var det andre som har svart og det var ikke riktig, var heller ikke ett av alternativene, så jeg sende inn på nytt og svarte 6 spillere, og det var riktig så jeg vant! Var vist ikke så veldi mange med rett svar så det var nok ikke så hard konkuranse, men var gøy likevel. Premien var en del godteri fra Nidar. Gøy!
I kveld har jeg vært i Duvdalen og prøvemontert utstyret for det trådløse nettet. Det viser seg at det er alt for svakt signal mellom husene, så jeg må bestille inn antenner og montere dem utvendig. Hadde med Palmen og målte med og det var veldi kjekt å kunne gå rundt å sjekke hvor sterkt signalet var her og der.