mandag 20. november 2006

En ny dag er over

Har i dag vært på jobb, og har jobbet med å pakke en del armlener til noe feltstoler. Har også vært og installert et modem (!!!). I kveld har jeg laget meg pizza. Kjøpte meg sånn ferdig bunn med saus, og hadde på kyllingkjøttdeig (mye bedre enn vanlig kjøttdeig), paprika, mini mais, agurk og ost. Den ble faktisk ikke så aller værst, bortsett fra at den ble litt svidd i kantene siden jeg ikke fulgte med på klokka. Skulle faktisk bare stå inne i 7 minutter. Et meget godt alternativ til kjøpt pizza. Har også vært på apoteket i dag og henta mer medisin, men legen har klart å skrive ut resept på vanlige tabletter, ikke smeltetabletter som jeg bruker. Det samme skjedde sist jeg skulle hente medisin. Så må nok ringe han i morgen og få bytta. Klarer ikke å svelge hele tabletter.