tirsdag 26. desember 2006

Juleselskap hos Laila

Har i dag vært med Torill til Laila på juleselskap. Var bare oss tre, siden mamma og pappa ville holde seg hjemme og PI og AJ er på Dovre. Vi spiste middag der, og hun hadde mye forskjellig kald mat. Ost og kjeks, pepperlaks, røkt laks, eggerøre osv. Jeg ble i allefall mett, er ikke så veldi mye jeg spiser for tiden så blir fort mett. Nå er jeg kommet tilbake på hybelen igjen, og her er alt som før. Fortsatt like bra vær, har vært varmegrader i hele dag, akkuratt nå er det 7,3 grader her, så det minner ikke så mye om jul akkuratt.
I morgen drar jeg til Elverum for å være hos Lina til over nyttår og feire nyttår der. Gleder meg veldi. Tenkte jeg skulle kjøre til Otta i morgen og sette igjen bilen der, siden jeg skal på Bredebygden igjen første uka etter nyttår.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei kjære

Nå ligger du å sover, håper jeg.. vi la oss tidlig men du sa at du gjerne ville sove litt lengre så da får du lov til det...

Jeg ville bare få sagt at jeg savner deg, selv om du ligger få meter unna meg, og at jeg vil dele livet mitt med deg. og ikke minst at jeg elsker deg, men det vet du..
Du er livet mitt, har du det bra har jeg det bra, men har du det ildt har jeg det ildt.
Sånn er det bare..

skulle ønske jeg kunne ligge i armskroken din å kose med deg menst du sov, men nå sitter jeg da her, mutters alene. Men jeg er veldig, veldig gla for at du er her.

ååhh...gutten miin... føler meg såå heldig, tenk at du har ventet på meg i nesten hele 4 år... det er derfor jeg er sikker på at du vil ha meg... jeg fridde til deg fordi jeg ville bevise for deg at jeg ville ha deg resten av mitt livet, til døden skiller oss ad, som det heter. men jeg er sikker på at vi kommer til å være sammen resten av evigheten... nei nå begynner jeg å bli litt psykisk tankegang...hmmm... *våkn opp, våkne opp**nei, ikke noe svar* hmm...what sjell ai du? vel, avslutte iallefall, for jeg har ik mere å si deg. det var dette som var viktigst.. håper at vi får mange fine dager sammen slik at du snaart kommer tilbake... savner deg og elsker deg...

stoooor kyss fra jenta di

9:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home