mandag 8. oktober 2007

På kafe

I kveld har jeg og Synne Marita vært på kafe, vi var en tur på nordal. Jeg kjøpte meg bare en brus siden jeg nettop hadde spist middag. Vi satt der i nesten to timer og snakket og hadde det koselig. Er akkuratt sånn jeg ønsker å ha det, bare oftere! Synne Marita har flyttet fra Lom nå så får desverre ikke møtt henne så ofte.. :( Men tusen takk for i kveld!! :)
Ellers i dag har jeg ikke gjort så veldi mye, på jobben har jeg jobba med å montere noen armlener for feltstoler. Ikke no datajobbing i dag. Mer enn nok å gjøre med feltstolene uansett. Til middag i dag så laget laget jeg meg Joika kaker, som jeg liker veldi godt. Spiste faktisk en del også. Nå tror jeg at jeg skal finne senga, sovta på sofaen igjen i sta så tror det er best å finne senga med en gang.