onsdag 7. mai 2008

Litt av hvert

I dag har jeg gjort en del egentlig. Først i dag tidlig kom det folk og monterte skap og hylle til meg i gangen. Se på bildet så ser du hvordan det ble. Ville egentlig ikke ha det, men måtte vist siden det hørte med huset. I dag har de begynt å mure ute er og skal begynne og ordne ute. Skal bli fint å få litt orden, er ikke spesielt fint sånn det er nå. De kommer heldigvis til å legge asfalt på parkeringsplassen og inn til rullestoltrappen. Ved halv 1 tida var jeg og kontakta mi her en tur på Giax for å ha avslutningsmøte sammen med skjefen min der. Var et greit møte egentlig. Kjøpte med meg en blomst til henne som takk for sammarbeidet.
Nå i kveld har jeg vært en tur hjemme hos foreldrene mine og ordnet litt opp med maskinen der. Var full disken og antivirus programmet var ikke helt godt, så jeg kjørte Ccleaner og byttet ut antivirus programmet med Avg. Ccleaner fikk fjernet over 600 mb med filer så da ble det god plass igjen. Egentlig vært en helt ok dag i dag!
Fikk forrestesten brev fra fylkeslegen i dag om at jeg får fornyet førerkortet mitt i 2 år. Da slipper jeg i allefall å tenke på å fornye neste år. Skal til Otta i morgen og få ordnet med fornyingen.