onsdag 13. august 2008

Må skryte litt av Telenor

Må skryte litt av Telenor i morgentimene. For noen dager siden bestilte jeg oppgradering til ADSL2+ (12 mbit). Jeg brukte uheldigvis feil skjema, så jeg bestilte ny linje i steden. Fikk brev med nytt brukernavn og sånn. Jeg sendte dem en mail om at det var feil, og de ordnet opp med en gang. I går fikk jeg mail om at linjen skulle være oppgradert innen 24 timer, og i dag tidlig testet jeg linjen og laster ned stabilt på rundt 10 mbit. Ikke værst. Trodde det skulle bli et kaos å ordne opp i, men det ordnet seg bra. Jeg trengte en gang ikke å restarte modemet for å få hastigheten, og ikke noe nedetid. Pluss til telenor.
Ellers er det ikke stort som skjer, hadde besøk av støttekontakten på mandag, og vi var en tur på kafe, og så spilte vi noen omganger med Rymmy. Koselig med besøk. Har det egentlig ganske bra i dag, problemene jeg har slitt med de siste dagene er mye mindre i dag.