tirsdag 4. april 2006

Dagen i dag

Har i dag først vært på samtalegruppe som vanlig på tirsdager. Etterpå det var jeg og hadde samtale med psykiateren her, også som jeg har hver tirsdag. I kveld har jeg vært på kafe med støttekontakten min, fikk melding fra henne tidligere i dag om at hun ville være med på kafe en tur så jeg ble med. Hadde det koselig, er godt å komme seg ut litt... Skulle bare jeg kunne treffe henne litt oftere, for har det kjempefint sammen med henne. Etterpå har jeg vært med på hyggekveld, vi har spilt yatzy. Ellers er det veldi lite som skjer, må prøve å lese litt på teori for førerprøven, for jeg skal prøve å ta teoriprøven på torsdag. Ikke sikkert jeg klarer det på første forsøket, men kan aldri vite. Føler egentlig at jeg har lært ganske mye etter å ha gått på kurset.