lørdag 13. mai 2006

Dilldall

I går var jeg på Otta og hadde kjøretime, og det gikk egentlig mye bedre enn på test timen, var ikke fult så nervøs. Men jeg trenger nok litt mer trening før jeg kjører opp, men skal i allefall prøve oppkjøring den 18. mai. Skulle egentlig ha samtale hos psykiatrisk sykepleier i går men forsov meg siden batteriet på mobilen var tomt. Fikk ny time neste fredag.
Ellers går jeg mye og tenker på 17. mai og hva jeg og Lina skal finne på da. Gleder meg kjempemye. Om det blir bra vær skal vi gå en tur i sentrum, og kanskje ta oss en tur i presthaugen. Vise fram Lom litt. Vi skal også på hybelen en tur og en romantisk middag. Skal også få til et møte med Laila og ungene siden de ikke har møtt Lina før.
I kveld har jeg vært flink og rydda kjøleskapet, var alt for mye gammel mat der, så jeg fant ut at jeg skulle ta en opprydding. Ble ikke mye igjen der git.. hehe.. I morgen skal jeg vaske og rydde på hybelen, selv om det er søndag. Må jo være rent og pent til 17. mai!