onsdag 10. januar 2007

Dagen i dag

I går kom endelig TV2 tilbake her og er stabilt nå. De måtte vist bytte noen deler i senderen. I dag har jeg vært på møte med veilederen min i Aetat og sjefen min på arbeid og snakker litt om hvordan vi skal gripe ann situasjonen frammover på arbeid siden jeg har gått over på Arbeid Med Bistand. Nå i kveld har jeg vært hjemme på Frøise en tur og spist middag og tatt en dusj. Vi spiste potetball og bacon. Lenge siden jeg har spist det så det var ganske godt. Nå i kveld skal jeg bare være hjemme på hybelen min og slappe av, skal se på Hotel Cæsar nå tenkte jeg.
Har forresten kommet over en side med en del spennende trådløs utstyr. Produsenten heter Mikrotik, og har blandt annet antenner med integrerte routere så du trenger kun å strekke ethernet kabel fram til maskinen din. Veldi kjekt. Fikk tipset etter på ha sett et innslag på NRK om en som har bygd ut bredbånd selv i en liten bygd. Drømmer om å gjøre noe sånn selv.