fredag 5. januar 2007

Snart hjem igjen

I går var jeg på samtalegruppe der vi diskuterte litt av hvert. Om kvelden var jeg en tur på Otta og kjøpte meg en kopp sjokolade på tunet kafè. Kjøpte meg også en DVD, United 93 som handler om terror angrepet på World Trade Center. Så filmen litt senere på kvelden, men syntes ikke den var så veldi bra. Den viste hendelsene 11. september fra fly kontrollen sin posisjon. Har vært mer spennende med en film som viser det fra brann/politi sin posisjon.
I kveld tenkte jeg meg på radiomøte på Otta før jeg drar hjem til Lom igjen etterpå. Nå tenkte jeg at jeg skulle rydde rommet og pakke før jeg drar.
Har også ringt Eidsiva i dag siden ADSL linjen hos dama ble treig. De justerte linjen litt, og når jeg målte hastigheten nå så var den noe raskere. Ligger på mellom 100 og 200 kbit, noe som er greit på en så lang linje.