torsdag 18. januar 2007

Endelig helg

Ja, da er det endelig helg for meg. I dag har jeg vært på jobb og jobba og slitt hele dagen. Etter jobben i dag har jeg vasket opp, ryddet litt og laget meg pizza. Kjøpte ferdig bunn med saus og hadde på kyllingkjøttdeig, mini-mais og ost. Ble ganske godt egentlig, den ble en gang ikke svidd som den pleier å bli for meg.. Nå i kveld har jeg bare slappet av og sett litt på tv. Sitter og chatter med Lina på msn nå og får se masse fine kort som folk har laget.
Kom over en spennende side her en dag, som viser hele norge fra lufta ved hjelp av fly foto. Du kan zoome så langt inn at du ser hus og til og med biler på veien. Ganske imponerende. Siden finner du her.
Fikk melding fra Synne Marita i dag, hun kommer en tur på besøk på søndag. Det blir koselig. Skal gå oss en tur og se en film etterpå.