mandag 14. mai 2007

Ansvarsgruppemøte

I dag har jeg vært på ansvarsgruppemøte, og det var egentlig ganske greit. Diskuterte litt om hvordan det går med meg og sånn. Har også vært en tur hos legen i dag, måtte få sjekket ut om forkjølelsen har noe med medisinen å gjøre. Han tok en blodprøve, men den så fin ut. Skal ta en ny blodprøve i morgen tidlig i forbindelse med medisinen. Tror det er serum prøve de skal ta. Greit å få sjekket det ut. Føler meg noe bedre av forkjølelsen i dag, men er fortsatt litt tett i halsen da.
På jobb i dag har jeg ikke gjort så mye, har flytta over disken fra gammel til ny dhcp server, så nå kjører giax-dhcp med litt bedre maskinvare enn før. Ellers så har jeg lest litt i manualen til Symantec Antivirus 10.2 som jeg skal legge inn hos en kunde. Ser ganske omfattende ut, så jeg fikk fri i morgen til å lese mer på det. Ellers så kan jeg fortelle at vi skal på tur den 20-21 juni på jobben. Skal en tur til Florø. Det blir gøy tror jeg. Jobben betaler alt, så det er jo bra.
UPSen fungerte forresten bra etter at jeg byttet batteri. Jeg fulgte med i går kveld og så at den ladet seg helt ut, men det er sansyneligvis normalt, for rundt klokka 12 i dag så var batteriet fult. Har laget en fin graf med MRTG som viser hvor mye strøm som er igjen på UPSen. Nyttig? Tja... Nå er jeg i allefall beskyttet mot strømbrudd igjen.