torsdag 10. mai 2007

Bedre i halsen..

I dag skulle vi egentlig til Ringebu en tur, men det ble ikke noe av likevel. Var ikke tenkt meg på jobb i dag siden jeg hadde ganske vondt i halsen og var slapp, men tok meg en liten tur. Men dro hjem igjen ganske fort når jeg var ferdig med det jeg måtte gjøre. Jeg følte meg ikke bra. Men nå i kveld er halsen mye bedre, så det går nok over. Har bestilt meg legetime på mandag, men om jeg blir bra igjen er det ikke noe vits i det. Trodde en stund at det kunne komme av medisinen (Remeron). Det kan føre til svekket imunsystem.
Nå i kveld har jeg vært en tur hos Laila og spist pizza. Det var kjempegodt, så jeg spiste en del da. Fikk også se en del bilder PI har tatt fra Polen turen. Gøy å se. Det var i allefall en koselig kveld. Godt å komme seg ut litt også. I morgen må jeg på Otta å fornøye førerkortet, tenkte å ta det i dag om vi skulle til Ringebu, men jeg tar det i morgen i steden. Så får jeg meg en bytur også.