tirsdag 1. mai 2007

Ny uke på Bredebygden

I går kom jeg tilbake til Bredebygden igjen. Kjørte selv nedover. Lå brev i postkassen min da jeg kom hjem, om at jeg har fått plass her denne uka. Jeg har fått mange nye opphold her, det var i allefall til langt utpå høsten. Skal være en uke her og 3 uker hjemme som før. Synes det er passe egentlig. I dag er det 1. mai så vi har vært en tur på Otta og spist is først på dagen i dag. Været er kjempebra så vi satt ute i sola og kosa oss. Nå i kveld har vi vært en tur i Vågå, vi var der og spiste forskjellig på Jutulbua. Vi så også på toget, og hørte på musikken. Hjem igjen kjørte vi gjennom Sjårdalen. Var gøy å komme seg ut litt å se litt andre ting egentlig. Vi kom ikke hjem før ganske sent på kvelden i kveld. Ellers er det ikke så veldi mye som skjer, ligger i senga mi og slapper av litt nå.