onsdag 25. april 2007

Vært på tur i dag

I dag har jeg først vært og snakket litt med psykiatrisk sykepleier i Lom. Etterpå har jeg vært på tur med turgruppa. Vi gikk bortover ved tronoberget, til samme sted som jeg og støttekontakten gikk for noen uker siden. Det er akkuratt passe langt å gå liksom. Da vi var framme så grilla vi pølser (Kylling og kalkunpølser). Spiste 4 pølser så jeg ble ganske mett. Nå i kveld har jeg vært en tur hjemme og dusja og sånn. Har lagt inn en 7" LCD skjerm jeg kjøpte men ikke har brukt på qxl, så håper jeg får solgt den. Pengene skal gå til innkjøp av bedre skjerm for carputeren min. Om du vil by kan du gjøre det her. Den er nesten ikke brukt, bare vært testa noen få ganger, så det er et bra kjøp. Nå er jeg tilbake på hybelen igjen, har pakket litt siden jeg skal til Elverum igjen i morgen og besøke dama. Gleder meg! Drar med buss fra Lom 11:45 i morgen.