søndag 15. april 2007

Endelig "sommer"

I dag har vi virkelig hatt en forsmak på sommer her. Har vært oppe i 16 grader, så det har vært godt og varmt. Jeg og Synne Marita har gått en lang tur bortover ved Tronoberget i dag. Var fint og gå, og jeg ble ikke helt utslitt av det. Var mange andre som var ute på tur også. Vi skrev oss i "gjesteboka" der begge to. I kveld har jeg vært en tur hjemme hos fattern. Har feilsøkt litt på radioen som ikke er helt god, har veldi lyst på HF igjen. Har begynt å håpe litt på at det er strømforsyningen som ikke er god, men er ikke sikker enda. Har funnet ut at jeg skal ta å prøve radioen på batteriet i bilen og se om den oppfører seg finere da. Har sendt mail til Permo for å høre hva de skal ha for å ta en titt på radioen og finne ut hva det vil koste å fikse det. Nå er klokka nøyaktig sent så jeg tenker å finne senga snart.