tirsdag 3. april 2007

Overaskelse fra Lina

For noen dager siden fikk jeg melding fra Lina om at jeg skulle møte henne på Otta halv 7 i går og skulle ta med meg meg det jeg trengte for å overnatte. I går kveld møtte jeg opp på stasjonen på Otta der Lina og to assistenter kom med tog. En taxi ventet på oss på stasjonen og den tok oss opp til Rondane Spa der vi skulle overnatte en natt. Vi kom fram, pakket ut og gikk og spiste middag. På menyen sto det Blomkålsuppe, Ytrefilet av lam, og Gullerotkake. Det var egentlig ganske godt, men vi spiste ikke opp noen av oss. Var ganske mettende den suppen i allefall. Etter middagen bare slappet vi av til vi skulle legge oss, la oss ganske tidlig siden vi var ganske trøtte begge to. Jeg og Lina lå på et rom (Dobbeltseng) og de to andre lå på egent rom. I dag har vi ikke gjort så mye, vi sov til over 12, og tok taxi ned til Otta igjen. Tusen takk for to fine dager jenta mi! Har hatt det helt topp sammen med deg! Noen bilder jeg tok på turen kan du se her.
Etter hun har dratt var jeg først innom på Statoil en tur og kjøpte meg en pizzabit, var ganske sulten siden jeg ikke har spist i hele dag. Etterpå var jeg en tur innom på Rimi og handlet med meg litt.