mandag 26. mars 2007

På Bredebygden igjen

I går kveld fikk jeg besøk av Synne Marita på hybelen. Veldi koselig å få besøk sånn på kort varsel. Vi satt og snakka litt, og så litt på Brødrene Dal. Det er ganske gøy egentlig. Håper ikke det blir så lenge til jeg ser henne igjen, mulig jeg skal besøke henne på Fefor på onsdag.

I dag kom jeg til Bredebygden igjen. Skal være her til torsdag og slappe av litt og sånn. Godt det også. Kjørte selv nedover i dag og var innom en tur på Otta og handla litt. Til middag i dag spiste vi noe veldi godt som jeg ikke har smakt før. Var noen ruller av fisk med fyll inni og kjempegod saus til. Var utrolig godt egnetlig. Nå har jeg nettop hatt en samtale med kontakta mi her, vi har satt opp en ukeplan og snakka litt. I kveld begynner jeg forresten på ny medisin, skal begynne med antidreprisiva, en medisin som heter Remeron. Håper den fungerer og at det ikke blir alt for mye bivirkninger av den. Er sånn ca. samme bivirkningene som Zyprexa, blir trøtt av dem og økt matlyst.