tirsdag 13. mars 2007

På Bredebygden igjen

I går hadde vi ansvarsgruppe på Giax i Lom. Ble ikke så mye nytt, samme gamle for det meste. En fra sosialkontoret var med og fortalte meg at jeg likevel ikke skulle få ny støttekontakt, noe som jeg har tatt veldi tungt. Ble deppa og sånn. Så i dag har jeg dratt nedover til Bredebygden igjen for å se om jeg kommer meg noe her. I kveld har vi hatt bingo her, jeg var ikke med siden jeg ikke hadde med penger, men satt og så på da. Føler meg i litt bedre humør nå da, har snakket med dama på telefonen. Hun har problemer med bredbåndslinja si, så jeg prøvde å hjelpe, men det er nok linjen som er problemet. Eidsiva skulle sende nytt modem men det har ikke kommet enda. Tenkte meg en tur nedover til henne i helga så får ta en titt på det da. Gleder meg til å se henne igjen, begynner å bli en stund siden nå. Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg å se en film. Pleier å sovne fort da. Sov dårlig i går natt så håper jeg får sove bedre i natt.