lørdag 10. mars 2007

Hjemme i Lom igjen

På torsdag kom jeg hjem til Lom igjen. Var innom en tur hjemme, og leverte klær til vask og sånn. Laila og Per Inge var en tur på besøk der også. Ordnet også litt på hjemmesiden til LA7G da jeg var hjemme. La inn styret for 2007 og ordna med noen linker. Må snart ta å få tatt en seriøs oppdatering av linker siden. Er mye stoff om radioamatørting som burde vært med der. Etterpå dro jeg tilbake til hybelen. Måtte sove på sofaen den natta, ovnen på soverommet bruker så lang tid på å varme opp rommet så det var iskaldt der. Er ikke så veldi godt å sove på sofaen akkuratt, våkna minst 4 ganger av at jeg har drømt. Hvorfor husker en drømmene mye bedre når en sover på sofaen tro?
I dag er det ikke spesielt bra vær, har kommet en del snø, og er noen varmegrader. Så vinteren er nok ikke helt over enda. Nå har jeg nettop stått opp, la meg ganske sent i går så det var godt å sove en stund.