torsdag 1. mars 2007

Siste fagprøvedag

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort, har finpusset på dokumentasjonen litt og skrevet en egenvurdering. Når jeg var ferdig sendte jeg alle dokumentene på mail til sensor. I morgen kommer to sensorer oppover og skal prøve ut systemet og sjekke hvor god jeg er på brukerstøtte. Skal vist bli prøvd i brukerstøtte i en hel time. Det blir tøft, men det går nok bra. Får håpe jeg består i allefall. Har tatt bilde av oppsettet jeg har på fagprøven. Du kan se det ved å klikke her.
I kveld har jeg vært en tur hjemme og tatt meg en dusj og sånn. Har ikke gjort så mye annet i kveld, laget meg pizza til middag i dag da. Nå tenkte jeg snart jeg skulle finne senga, begynner å bli litt trøtt. Må være opplagt til i morgen.
Været er ganske bra, er bare rundt -2 grader i dag. Er meldt litt mildere frammover, så kanskje det er våren som kommer? Fattern mente i allefall det, men jeg er ikke helt sikker. Men er lov å håpe.