lørdag 24. februar 2007

Sliten i kveld

I dag har jeg først vært en tur på jobben og kjørt maskinene jeg har brukt til testing bort på videregående i Lom. Anne-Lise var med meg og kjørte dem. Så da er nok alt klart til fagprøve. Etterpå dro jeg på butikken en tur, der jeg møtte støttekontakten. Vi skulle egentlig ut på aketur i dag, men det var så kaldt så jeg hadde ikke så lyst til å være ute. Vi tok oss heller en tur på bakeriet og spiste litt der. Etterpå var vi en tur på hyblen. Nå i kveld har jeg ikke gjort så mye, for det meste ligget på sofaen og slappet av. Har spilt litt biljard over nettet med dama. Den som først kom til 5 vant, så jeg vant 5-4. Vi vant annenhver gang hele veien, så det var ganske jevnt.
Har forresten fått tilbake linja mi. Det var vist kabelen mellom huset og fordeleren som var problemet, så de skal bytte hele kabelen over helga, men de gjorde ett eller annet sånn at jeg fikk tilbake internett inntil videre. Får håpe det holder seg stabilt når de har fått byttet kabelen.