lørdag 10. februar 2007

Kveldsmat hos Laila

Er nå tilbake i Lom igjen på permisjon. Har i kveld vært en tur hos Laila og spist Taco. Det var kjempegodt, er lenge siden jeg har spist det nå. Ordnet også maskinen der, var kommet masse spyware så kjørte gjennom Ad Aware og Spybot, og la inn AVG antivirus. Maskinen var merkelig nok ikke treig selv om det var masse spyware på den.
Tenkte meg innom på Kiwi for å sende Nintendoen som jeg solgte, men de stengte klokka 6, så jeg var litt for sent ute. Får ta det på mandag. I morgen skal jeg hjem en tur og spise middag tenkte jeg. Må også prøve å få lånt meg en ovn til soverommet, den som er der vil ikke bli varm, virker til at det er noe galt med termostaten. Så sov på sofaen i natt, og får vel gjøre det samme i natt også. Sover egentlig ganske bra på sofaen også, men er jo greit å ligge i senga da.