fredag 9. februar 2007

Lite som skjer

Er ikke så veldi mye nytt å fortelle. I går hadde jeg samtale med psykiateren her, og så var jeg på samtalegruppe. I dag tidlig var vi på handletur til Otta så jeg tok meg en tur på tunet og kjøpte meg litt å spise på. Har også vært på fellesmøte, et møte der vi oppsumerer hvordan uka her har vært og hva som skjer neste uke. Nå etter middag skal jeg hjem igjen, blir hentet av Laila. Skal bare på permisjon, så jeg har mulighet til å komme igjen på mandag om jeg ikke føler meg i form da. Vært godt med noen dager til her, men er litt kjedelig også da.
Ellers så var internett linjen hjemme nede i 15 minutter i dag. Jeg fikk fattern til å restarte routeren, men det hjalp ikke så jeg tok å ringte Ventelo. Hadde ikke trengt det for etter noen minutter kom internetten tilbake igjen, så var nok ett eller annet problem hos Ventelo. Var nede hos Øystein Garmo også så det var nok ikke noe med utstyret mitt.
Været er iskaldt, -17 grader sist jeg så på. Hater når det er så kaldt, men er sol og det hjelper jo på humøret.