onsdag 24. januar 2007

Mørkedemonstrasjon

I dag har jeg hatt fri, og har først vært en tur å snakka med psykiatrisk sykepleier i Lom. Nå i kveld har jeg vært på Otta på mørkedemonstrasjon, måtte ta det innen 1. mars. Var ganske nyttig egentlig, lærte mye jeg ikke var helt klar over fra før, blant annet at en skal bytte til nærlys 1-2 billengder FØR en møter en bil. Fikk demonstrert diverse situasjoner. Må på veistasjonen for å fornye førerkortet, og tenkte jeg skulle gjøre det neste uke når jeg er på Otta likevel.

Fikk telefon fra Anne-Lise i kveld, det viser seg at jeg slipper å ta eksamen i norsk for å få fagbrev. Blir sansyneligvis fagprøve i uke 9. Det blir spennende. Nå i kveld har jeg sittet og lest litt på hardware forum om folk som har tatt fagprøve og lest diverse oppgaver og besvarelser. Tror det skal gå greit.