onsdag 31. januar 2007

Tilbake på Bredebygden

På mandag kom jeg hit til Bredebygden igjen. Tok bussen oppover fra Hamar. Jeg var ganske sulten da jeg kom fram så jeg stakk innom på Statoil og kjøpte med en hamburger. I går gjorde jeg ikke så veldi mye, var oppe til morgenmøtet (!!!) og hadde en samtale her som jeg syntes gikk veldi bra. Hun jeg snakket med er veldi flink til å forstå det meste, så fikk en del ut av samtalen. I dag er det egentlig turdag her men jeg var så trøtt at jeg orket ikke være med. Det var uansett ikke noen morsom tur heller, var bare gåtur fra her. Synes de burde ha litt mer spennende turer, godt å kjøre litt og komme seg litt bort fra her også. Nå skal jeg straks dra til veistasjonen en tur og få fornyet førerkortet mitt etter at jeg har tatt mørkekjøring. I kveld kommer Synne Marita en tur til Otta så vi tenkte oss en tur ut og spise. Det blir godt.