tirsdag 6. februar 2007

Tilbake på Bredebygden

Ringte psykiatrisk sykepleier i dag, har ikke vært helt i form i det siste. Er deppa og sliten, er så mye å tenke på for tiden. Det endte opp med at hun ville at jeg skulle ta noen dager på Bredebygden. Jeg kom nedover nå like etter middag med drosje, syntes det var like greit å ta drosje nedover, er ganske glatt og sånn. Men savner egentlig bilen allerede da. Føler meg litt mer fri når jeg har bil her, kan jo dra til Otta når jeg får lyst. Menmen... Skal ikke være her så lenge da, tror jeg blir til fredag eller noe om jeg er bedre da.
Ellers lastet jeg ned Slackware 11 DVD iso i går og brente det på en DVD i dag. Det så ut til å fungere fint, men får av en eller annen grunn ikke startet opp med den. Ikke helt sikker på om det står på oppstart fra cd i biosen, så må sjekke det, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer inn i biosen. Har ikke manualen her, og den ligger ikke på nettet så jeg får spørre Knut. Han har nesten samme laptop som meg. Tenkte å legge inn Linux på laptopen min og prøve ut nyeste KDE og sånn. Skal vist være bra støtte for både skjermkortet og nettverkskortet mitt i linux nå.