torsdag 22. februar 2007

Siste arbeidsdag før fagprøven

I dag har jeg hatt siste arbeidsdag før fagprøven. I dag har jeg jobbet med å finne best måte å sikre de lokale maskinene mot endring. Har snakket med Øystein Garmo og han ga meg noen tips om hva jeg skulle titte på. Føler at jeg fikk det til ganske bra, fikk i allefall hindret at lokale brukere legger inn programvare. Jeg har også finjustert policyen litt. Tror det meste skal være i boks nå. På slutten av dagen i dag pakket jeg ned igjen maskinene, skal levere dem på Lom VGS innen klokka 10 i morgen.
I dag har jeg laget meg omelett til middag. 2 egg, 2 eggeplommer, litt salt, masse sitronpepper og ost på toppen. Ble faktisk ganske godt. Har også vært en tur hos Laila sammen med fattern. Der fikk vi muffins, rullekake og brus/kaffe. Koselig. Har også vært hjemme en tur i kveld. Ellers har jeg ryddet og støvsuget på hybelen, får besøk av støttekontakten i morgen.