søndag 11. februar 2007

Saft radio endelig på lufta igjen

Da er endelig Saft radio på lufta igjen fra Skjåk. Egentlig ganske gøy å sitte å høre på, hilsener, tullprat og masse bra musikk. Om du vil høre på kan du gå til hjemmesiden deres. Har vist en del lyttere også. Gøy at noen finner på noe sånn.
Ellers i dag har jeg ikke gjort stort, har vært hjemme en tur på Frøise og sett hvordan det står til der. Er nettop kommet tilbake på hybelen nå. Ute er det blitt kaldere igjen, er nå nede på 20 grader, men det er meldt mildere utover uka. Men jeg skal egentlig ikke klage da, når jeg har bil som starter og går fint selv om det er kaldt så er jo det greit. I morgen drar jeg til Otta igjen for å være der neste uke også, fant ut at jeg ikke er i bra nok form enda til å jobbe, så kunne trenge noen dager til.
Har forresten klart å ødelegge brillene mine, ene stanga brakk av. I den andre brakk av tidligere så jeg har fått bytta den. Tenkte meg innom på tunet i morgen og få fikset det. Heldigvis koster det ikke så mye, men er litt plagsomt å gå med briller med bare en stang da. Ser sikkert merkelig ut.